FAQ / VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen, bekijk hiervoor onze contactpagina
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestelling geplaatst op werkdagen voor 16:00 zijn de volgende werkdag in huis.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Mocht je je bestelling willen wijzigen of annuleren moet u een mail sturen naar klantenservicepokepunt@gmail.com
Wat zijn de verzendkosten?
Voor zendingen in NL €6,95 en voor BE €8.95. Bestellingen binnen Nederland met een bestelwaarde boven de €150,- worden gratis verzonden.
Hoe doen jullie pre-orders?
Als u een pre-order artikel heeft besteld, wordt de gehele bestelling in één pakket verzonden. Helaas splitsen we verzendbestellingen niet.
Als u artikelen vooraf bestelt en de andere artikelen uit uw bestelling nodig heeft voordat uw vooraf bestelde product worden verstuurd, raden we u ten zeerste aan om twee afzonderlijke bestellingen te plaatsen, één voor de niet-pre-orders en één voor de pre-orders.
Als je geen aparte bestelling hebt geplaatst en de andere artikelen nodig hebt, neem dan contact met ons op via info@pokepunt.nl
Met welke bezorgdienst bezorgen jullie?
Wij bezorgen standaard via DPD.
Doen jullie ook aan kwaliteitcontroles?
Ja, al onze producten worden handmatig bekeken op echtheid en de conditie van de items.
Kan ik ook een review achterlaten?
Mocht u een review achterlaten zou dat heel erg gewaardeerd worden door ons. Dit kan via Trustpilot.